petak, 26. lipnja 2015.

Legalizirani gay brakovi

Zadnji put sam negodovao i bunio se, a, evo, danas ću malo slaviti. Danas su u svim državama SAD-a legalizirani gay brakovi. 

Ne bih ja bio ja da ne kritiziram pa da prvo to obavim... Osjećam lagano nezadovoljstvo kada se uporabljuje riječ ''legalizirani'' jer nije brak droga pa da se mora legalizirati. Mislim da bi se trebala naći neka bolja riječ. 

 Nakon kritike, idemo sada stvarno slaviti. :D Gledajući vijesti o tome, naišao sam na vijest o prvom gay vjenčanju nakon 'legalizacije'. Riječ je o dvojici starijih muškaraca (između 65-75 godina starosti). Gledajući u sliku počeo sam razmišljati koliko su sretni i kroz što su sve vjerojatno prolazili, ali, evo, ipak su na kraju dočekali da službeno mogu biti u braku. Vjerujem da je njihova sreća vrlo velika. Isto tako, drago mi je i za ostale parove koji se žele vjenčati jer će sada to konačno moći. Lijepo je vidjeti kako ljudi u nekim zemljama imaju prava kao i svi ostali. Svijet bi bio puno ljepši i ljudi bi bili zadovoljniji kada bismo više poštivali jedni druge. 

Ova vijesti mi je uistinu popravila raspoloženje jer vidim da ipak ima nade i nadam se da će se jednoga dana možda i iz Hrvatske čuti ovakva slična i lijepa vijest i da neće biti više osoba poput Željke Markić koje će svojim glupim i ograničenim mišljenjima drugima ograničavati sreću...




Nema komentara:

Objavi komentar